Innovatieve ICT productontwikkeling is voor ons geen bijzaak. Get There besteedt jaarlijks zo’n 8% van de omzet aan innovatie. Dat is veel. En dat doen we heel bewust. Wij geloven namelijk dat door te investeren in innovatie en met open ogen om ons heen te kijken, wij unieke kansen in de markt zien. We bieden er niet alleen de ruimte voor, en motiveren onze medewerkers ook om hieraan mee te denken. Op deze manier kunnen we blijvend innovatieve software-diensten ontwikkelen voor onszelf en onze klanten.
En met succes.
Want vanuit deze innovatieve drive ontwikkelen we eigen software-diensten die sterk inspelen op ontwikkelingen in de markt en die gebouwd zijn voor de toekomst (zie cases).
Daarnaast resulteert onze manier van (samen)werken in software die naadloos aansluit bij jouw organisatie. Vanaf het eerste idee tot aan het live product. Tijdens het hele proces staan we zij aan zij, want samen bereiken we meer.
De software-diensten worden als online SaaS-diensten aangeboden (Software as a Service). Dit betekent dat wij onderhoud, service en support van de software volledig op ons nemen. Zodat jij je daarover geen zorgen hoeft te maken.
Heb je een specifiek vraagstuk op het gebied van ICT productontwikkeling? Wij leveren veel maatwerk. We gaan in gesprek met de organisatie en leveren software op maat. Wij denken met je mee en zijn in staat maatwerk te leveren waar de organisatie naar op zoek is. Daag ons gerust eens uit!
De huidige ontwikkelingen in het energielandschap vragen om innovatieve oplossingen. Slimme energiemeters worden de standaard en zorgen voor ontzettend grote hoeveelheden meet- en andere ‘big data’. De EDH speelt een centrale rol in de bundeling, opslag en verwerking van deze gegevens. Het is een mooi voorbeeld van onze innovatieve ICT productontwikkeling.
Communicatie tussen ouders, scholen, leerkrachten en leerlingen loopt soms langs elkaar. Losse briefjes en een informatieavond vergeten, het handmatig bijwerken van de leerlingenadministratie; het zijn alledaagse situaties voor zowel scholen als ouders. Om dit te voorkomen ontwikkelden wij MijnSchool, een ouderportaal als (web)applicatie en mobiele app. Altijd de laatste informatie bij de hand en nooit meer dubbele administratie.
Het aanmelden van een leerling op school is een tijdrovende klus voor zowel ouders als de leerlingadministratie. Gehannes met afdrukken van formulieren; handmatig invullen, tekenen, scannen en terugsturen; opvragen van missende gegevens; overnemen van gegevens in andere systemen; etc. Een foutgevoelig en arbeidsintensief proces. Leerlinq zorgt voor de oplossing voor het digitaal aanmelden van leerlingen. Een georganiseerde en veilige datastroom van privacygevoelige informatie van en rondom de aanmelding van de leerling naar de school. Wij ontzorgen tijdens het gehele aanmeldingsproces. Werkt voor iedere school en elke leerling.